2009. szeptember 23., szerda

Rántott pipi "fränkischül"


Ráfaragtam a Volkfesten a rántottpipire. Megláttam az étlapon, örömömben széleset vigyorogtam és már meg is rendeltem! Eszembe nem jutott megkérdezni, hogy néz ki a madár majd a tányéron és ez végzetes hiba volt!

Kérem szépen a fél pipi egyben volt panírozva és úgy kirántva. :)) Talán valami látszik a képen is belőle.
Hát igen, így azért nem az igazi.

De ez még hagyján! Volt már szerencsém igazi magyar gulyásleveshez is Bajorországban. A tejszínhabtól a tetején volt spéci magyar. :))))) A leves maga gulyás jellegű volt, de nem bírtam belőle 2-3 kanálnál többet enni, mert undort váltott ki bennem a tetején úszkáló tejszínhab. Boáááááá

Megtaláltam a remekműről készített fotót.

3 megjegyzés :

4Gyerek írta...

szóval akkor jobban teszi az ember meg a lánya ha alkalma nyílik felétek vendéglőbe lépnie inkább megsasolni mit esznek a szomszéd asztalnál, s olyant kérni?

Andrea írta...

Bizony, és ez áll a világ összes országára. Mondjuk a külsőre gusztusos falat még egyáltalán nem garancia arra, hogy az íze is a mi magyar gyomrunknak való.
Jó, igaz, a tejszínes ungarische gulyás már vizuálisan is elég lett volna. :)))

Luppanch írta...

Azért arra kíváncsi lennék, hogy honnan a bánatból eredt nekik az az ötlet, hogy tejszínhabot rakni egy gulyáslevesre?! :D Azt ezalatt a rövid 2,5 év alatt megtanultam itt Nürnbergben, hogy ami nagyon Echte Ungarische, azt jobb inkább nem piszkálni... Legyen az lángos, vagy akármi...